O parte din clientii nostri:











-
4 exemple de campanii profitabile implementate prin Facebook Ads si Google Ads la 3 clinici medicale prin care am obtinut 400+ cereri de programare
-
Mindset-ul pe care orice proprietar de clinica ar trebui sa-l aiba cand vine vorba de marketing-ul clinicii, pentru a obtine succes pe termen lung
-
3 tipuri de factori de care depind rezultatele unei strategii de marketing si cum poti sa te adaptezi pentru a avea rezultate
-
Cele 4 stadii in care se pot afla pacientii tai potentiali si cum sa iti structurezi reclamele pentru a-i face pe acestia sa apeleze la serviciile tale
-
1 exemplu concret de structurare a unui profil de client ideal, cu intrebari specifice, pe un serviciu medical
-
Exemplu de plan de reclame prin care sa raspunzi la cererea din piata a serviciilor tale, dar si pentru a crea mai multa cerere
-
Cum structurezi textele reclamelor si ce tipuri de reclame folosesti pentru fiecare stadiu de constientizare a pacientilor potentiali
-
Analiza asupra unei reclame implementate de noi, care a generat un numar satisfacator de cereri de programari pentru o clinica medicala
Exemplul 1
Campanii prin Facebook & Google Ads
Obiectiv: generare de clienti potentiali
690 cereri de programari la un centru medical, la specialitati precum:
- Cardiologie
- Fizioterapie
- Kinetoterapie
- Terapii laser
- Ecografii de specialitate


Exemplul 2
Campanii prin Facebook & Google Ads
Obiectiv: generare de clienti potentiali
286 cereri de programări la o clinică oftalmologică, la specialități precum:
- Consult oftalmologic
- Extractie corp strain
- Consultatie cu comanda de ochelari
- Examen OCT
- Consult glaucom

