Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.
Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.
Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.
- 12 tactici de promovare online simplu de implementat care îți vor aduce o creștere reală a numărului de solicitări și clienți în următoarele 30-90 zile (8 din 10 afaceri nu le folosesc la potențial maxim)
- Cum să calculezi suma pe care ești dispus să o aloci pentru achiziția unui client nou (majoritatea antreprenorilor nu fac calculul acesta) + șablon de completat)
- 8 întrebări care te vor ajuta să-ți cunoști clientul la nivel profund (o bună parte din afaceri se concentrează doar pe locație, vârstă, sex, dar nu și pe datele psihografice ale clienților ideali) + șablon de completat
- Cum să concepi propuneri unice de vânzare puternice care vor impulsiona clienții potențiali să solicite serviciile tale cât mai rapid (puține agenții ți-ar spune aceste secrete) + șablon de completat
- Elementele fără de care nu ar trebui să construiești un landing page pe care să trimiți trafic din Google pentru a obține cereri de programări noi
- Bune practici prin care să structurezi o reclamă plătită prin Google care să obțină click-ul pentru tine +șablon de completat
- Cum expui un “cârlig” care să aducă pentru prima dată oamenii în locația ta, cu ajutorul Facebook Ads (+ exemplu de la unul dintre clienții noștri & șablon de completat)
- Cum arată un funnel în 2 pași care îți poziționează business-ul ca un punct de referință pentru nișa ta în online și care cere publicului țintă să se programeze în locația ta
- Bune practici care vor crește rata de prezentare la programările făcute din online pentru clienții tăi
sau una care oferă servicii, precum:
Clinica stomatologica
Cabinete de recuperare
Saloane de înfrumusețare
Saloane de epilare definitivă
Service-uri auto
Magazine de optică medicală
Clinici oftalmologice
Clinici de chirurgie plastică
Clinici de estetică facială
Saloane de bronzat
Săli de fitness
Restaurante, baruri, cafenele
Am început aventura în mediul online în anul 2015, când încă eram în facultate, perioadă în care focusul meu era pe dezvoltarea website-urilor de prezentare, doar că asta nu era suficient pentru a ajuta afacerile să crească mai mult, cu ajutorul online-ului.
Așa că am început să mă documentez despre strategii de marketing online care funcționează. Problema era că nu poți știi dacă funcționează până nu le testezi, iar asta diferă de la un tip de business la altul.
Am vrut să explorez și mai mult, să “cresc” într-un mediu în care se face treaba asta ca la carte, iar după un prim interviu scris în care am dat totul pe hârtie, în vederea angajării mele într-o multinațională în departamentul de marketing, am fost respins.
Nu m-a demoralizat, deoarece am știut că informațiile pe care le dețineam erau corecte, doar că nu ești întotdeauna cel mai bun din mulțime și există competitori.
Acest lucru m-a făcut să mă documentez și mai mult despre ce reprezintă marketing-ul online. Am achiziționat câteva cursuri în domeniu, am început o activitate pe cont propriu și am testat fiecare strategie învățată, pe primii mei clienți.
Am constatat peste o perioadă de timp că dacă eram acceptat pe acel post de specialist de marketing online în multinaționala despre care ți-am spus anterior, nu aș fi reușit să îmi îndeplinesc scopul.
Am descoperit că marketing-ul online nu a rămas doar o curiozitate, ci a devenit și o pasiune, iar scopul final este de a ajuta cât mai multe business-uri să aducă serviciile lor în fața clienților potriviți într-un mod eficient și profitabil.
În prezent, reușim să facem acest lucru prin intermediul agenției One Way. Implementăm la clienții actuali diferite strategii de promovare online prin Google, Facebook, ChatBots sau Landing Page-uri.
Vreau să ofer mai departe cunoștințele pe care le-am dobândit și testat în rândul afacerilor locale care oferă servicii pe bază de programare, ca tu să nu mai pierzi timp și bani pe diferite experimente.
Tocmai de aceea, am sintetizat o parte din tacticile pe care le folosim la clienții noștri pentru a obține noi vânzări din online și le-am trecut în acest ghid. Plus, vei primi pe email după ce descarci ghidul, alte informații valoroase care te-ar putea ajuta să ai succes în online cu afacerea ta.
Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.
Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.
Ai o cunoștință pe care ar ajuta-o acest ghid gratuit? Distribuie în profilul tău sau printr-un mesaj privat.