Dragă antreprenorule, 

Vreau să te felicit pentru că ai făcut un pas important pentru creșterea afacerii tale, mai ales dacă deții un business local ce oferă servicii.

Vreau să te asigur că am pus în ghidul pe care tocmai ți l-am trimis principalele tactici pe care le folosim în agenția One Way pentru a obține lead-uri noi pentru clienții cu care lucrăm.

Dacă nu găsești ghidul în Inbox-ul mail-ului tău, te rog să cauți și în folderul Spam/Junk. Uneori ajunge acolo din cauza filtrelor impuse de furnizorii de email.

Apoi, te rog să marchezi acel email ca nefiind Spam, deoarece doresc să-ți trimit și un studiu de caz prin care îți arăt cum am crescut vânzările cu 44% la un cabinet de recuperare medicală cu care lucrăm.

Dar până să ajungi să accesezi ghidul, te rog să citești în continuare, s-ar putea că rândurile următoare să îți arate câteva oportunități de creștere a numărului de programări și clienți în afacerea ta.

Dacă ești în punctul în care business-ul tău funcționează la un nivel mediu în acest moment, dar simți că ai putea obține mai mult, că există potențial și tracțiune în piață pentru serviciile pe care le oferi, cu siguranță ar trebui să-ți urmezi instinctul și să faci ceva pentru asta.

Dacă ai investit până acum bani în promovarea online, dar nu ai obținut rezultatele dorite, cel mai probabil lucrurile nu au fost făcute după o strategie sau după un set de bune practici care să-ți eficientizeze tacticile de marketing.

Știm că devine frustrant să investești în activitățile de marketing online 1 leu și să obții ZERO, tocmai de aceea ne setăm mereu ca obiectiv ca 1 leu investit să aducă măcar 3 lei înapoi pentru clienții cu care colaborăm.

Imaginează-ți pentru câteva minute cum ar fi:

  • Să obții mai mulți clienți pentru afacerea ta care oferă servicii pe bază de programare, pe care să îi ajuți să își rezolve problemele și cărora să le îmbunătățești viața

  • Să nu îți mai bați capul cu probleme de genul “cum fac să atrag alți clienți către afacerea mea?”, chiar dacă numărul actual de clienți te satisface, poate că vrei mai mulți pentru a scala business-ul

  • Să te apropii mult mai repede de libertatea financiară pe care ți-o dorești, fără să te întrebi “Ce fac mâine dacă numărul de clienți scade?”

  • Să ai mai mult timp liber pentru tine, familia ta și activitățile care te fac fericit, deoarece poți în sfârșit să delegi anumite sarcini, fiindcă ai o strategie de marketing online ce îți aduce clienți noi în mod constant și predictibil

  • Să elimini stresul cauzat de existența posibilității că numărul de clienți să scadă, deoarece nu ești prezent în mintea consumatorilor și nu ai câteva tactici de marketing online care să îți aducă mereu clienți noi plătitori

  • Să îți faci afacerea cunoscută în fața a zeci și sute de mii de oameni, care chiar dacă nu vor apela acum la serviciile tale, o vor face peste ceva vreme

Canalul de promovare “Din-Gură-În-Gură” (recomandările) îți poate sabota afacerea

Ajungi într-un punct cu afacerea ta în care ai mereu aceiași clienți, sau foarte puțini sunt cei care vin din recomandările altora, iar asta înseamnă că afacerea ta ajunge la o stagnare, fapt care îți poate sabota planul de creștere și ar trebui să te mulțumești cu nivelul la care ești.

Aici apare tentația de a spune “asta este tot ceea ce poate business-ul meu”. Problema este că dacă te bazezi doar pe recomandări sau pe aceiași clienți care revin în mod regulat este o gândire greșită. De ce? Fiindcă afacerea ta are doar un singur canal prin care atrage noi clienți.

Recomandările sunt bune într-un business, îți oferă mai multă siguranță să continui și îți confirmă faptul că oamenii sunt mulțumiți de serviciile tale, dar mai înseamnă ceva … 

Înseamnă că este momentul în care trebuie să apeși pedala de accelerație și să expui serviciul tău în fața unei plaje largi de clienți potențiali gata să guste din beneficiile oferite de tine, tocmai pentru a scala cashflow-ul, vânzările.

Ți-ar plăcea să primești astfel de notificări prin care sunt solicitate serviciile tale ...

… așa cum primesc și alte afaceri locale pe care le-am ajutat să crească fluxul de clienți noi?

Cereri noi de programari la un cabinet de recuperare medicala:

Cereri noi de programari la o clinica stomatologica:

Totul pleacă de la oameni și stadiul de conștientizare în care se află

În ilustrația alăturată vei înțelege că doar o mică parte din publicul tău țintă este pregătită să cumpere serviciile tale astăzi, acum, indiferent cu ce tip de mesaj ieși în întâmpinarea lor.

Problema este, că pe măsură ce înaintăm spre partea de jos a piramidei ilustrate, gradul de conștientizare al oamenilor, dar și încrederea lor scade. 

Nu neapărat din cauză că logo-ul tău nu arată super profesionist, ci din cauză că fie nu cunosc că au o problemă cu care îi poți ajuta, fie că nu îți cunosc brand-ul sau nu au încredere că soluția ta poate face o schimbare în viața lor.

De aceea, este nevoie să îți segmentezi audiența în funcție de cele 4 stadii de conștientizare și ulterior să pregătești mesajele de marketing pe care să le structurezi sub forma unei pâlnii de vânzare / funnel.

Suntem o agenție de marketing online specializată pe afaceri locale care oferă servicii

În ultima perioada ne-am specializat în acest segment și ultimele proiecte în care ne-am implicat au fost business-uri locale, precum clinici stomatologice, cabinete de recuperare, saloane de înfrumusețare, clinici medicale generale și altele.

Considerăm că facem treabă bună aici și clienții sunt mulțumiți, de aceea vrem să continuăm să ajutăm și alte business-uri locale să aibă parte de o creștere a numărului de clienți, așa cum au avut partenerii noștri.

Clinici stomatologice
Cabinete de recuperare
Saloane de înfrumusețare
Saloane de epilare definitivă
Service-uri auto
Magazine de optică medicală
Clinici oftalmologice
Clinici de chirurgie plastică
Clinici de estitcă facială
Saloane de bronzat
Săli de fitness
Ești pe mâini bune, uite ce alte companii lucrează cu noi:
Ești pe mâini bune, uite ce alte companii lucrează cu noi:
Ce funcționează în cadrul unei afaceri locale (ca a ta), care oferă servicii?

Aceleași strategii folosite de brand-uri mari din întreaga lume

Ca orice altă afacere, una locală care oferă servicii are scopul de a îmbunătăți viața clienților din publicul țintă, iar asta îți oferă șansa ca un client care “gustă” de aproximativ 3 ori consecutiv din serviciile tale să revină mulți ani de acum încolo.

Există un câștig de ambele părți. Clientul primește beneficiile serviciilor: i se rezolvă o problemă / o durere, iar tu vei avea alături un client fidel care îți va crește fluxul de bani în firmă, dar care te va și recomanda mai departe.

Exact asta înseamnă business.

Din ce am experimentat până acum, pentru a promova eficient o afacere locală, ai nevoie de următoarele lucruri:

1. Branding & Personalitate

Este imperativ să stabilești încă de la început ce reprezintă brand-ul tău, să ai un punct diferențiator față de competiție și să expui motivul pentru care un client potențial ar trebui să vină la tine să cumpere și nu la concurentul de peste drum.

Te poți diferenția prin personalul prietenos, prin atmosfera plăcută / relaxantă / amuzantă din cadrul locației tale, prin vibe-ul pe care îl oferă echipa clienților, prin expertiza personalului, studiile de caz, rezultatele obținute la alți clienți și multe altele.

Se merge foarte mult pe partea vizuală și aici vorbim despre fotografii calitative din locație, video-uri explicative prin care se oferă valoare sau chiar expunerea unei persoane care să reprezinte brand-ul.

2. Marketing & Ofertă

Pe pacursul promovării, cel mai probabil vei atrage oameni spre afacerea ta care se aliniază valorilor pe care tu le expui prin procesul de branding, iar ei se vor acomoda cu aceste valori, își vor dori să guste din serviciile tale.

Dacă în partea de branding permiți oamenilor să cunoască business-ul tău, în procesul de marketing este timpul să-i faci pe aceștia să vină pentru prima dată în afacerea ta, să se programeze pentru un anumit serviciu.

Mai ales pentru clienții noi care nu ți-au mai pășit pragul până acum este necesar să le faci o ofertă greu de refuzat, pentru a facilita prima experiență în business-ul tău.

3. Strategie

Atât procesul de branding, cât și cel de marketing trebuie să fie corelate, deoarece se susțin reciproc. 

Partea de branding poate fi făcută prin promovare organică, fără să investești buget mare, în timp ce procesul de marketing este necesar să fie susținut de buget, deoarece acolo se va întâmpla conversia propriu-zisă – solicitarea serviciului, programarea în locație sau vânzarea.

4. Buget de promovare

Impactul organic (cel neplătit) scade pe măsură ce înaintăm în timp. Se întâmplă din cauză că platformele sociale se aglomerează, tot mai multe business-uri încep să se promoveze aici, spațiul de publicitate se îngustează și automat este nevoie să se facă o departajare: prin achiziționarea de spațiu publicitar.

De aceea pentru a avea un impact mare organic, este nevoie să oferi conținut făcut special pentru tipologia publicului țintă, care e posibil să îți mănânce foarte mult timp, dar să nu îți aducă rezultate pe măsură. 

Nu zic că trebuie neglijată acea parte, însă la One Way Agency mizăm foarte mult pe partea de promovare plătită, deoarece ne-a dovedit că aduce mereu rezultate cu MULT mai bune și mai rapide față de promovarea organică.

Uite câteva exemple de reușite:
Creștere cu 44% a vânzărilor la un cabinet de recuperare medicală, pe parcursul a 6 luni de zile
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți
  • 📉 Buget investit: 197,59 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 8.190 lei
  • 👥 Persoane programate: 38
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 8
  • 📈 Vanzari suplimentare facute la locatie: +3000 lei
Creștere cu 30% a profitului la o clinică stomatologică, pe parcursul a 120 zile
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți
  • 📉 Buget investit: 150,95 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 5.850 lei
  • 👥 Persoane programate: 39
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 10
Cu 1 leu investit, am obținut 32 lei inapoi la o clinică medicală generală, în urma promovării unui singur serviciu, în final au existat 40 de persoane programate
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți:
  • 📉 Buget investit: 120,6 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 3.950 lei
  • 👥 Persoane care s-au prezentat la programare: 40
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 18
Uite câteva exemple de reușite:
Creștere cu 44% a vânzărilor la un cabinet de recuperare medicală, pe parcursul a 6 luni de zile
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți
  • 📉 Buget investit: 197,59 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 8.190 lei
  • 👥 Persoane programate: 38
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 8
  • 📈 Vanzari suplimentare facute la locatie: +3000 lei
Creștere cu 30% a profitului la o clinică stomatologică, pe parcursul a 120 zile
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți
  • 📉 Buget investit: 150,95 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 5.850 lei
  • 👥 Persoane programate: 39
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 10
Cu 1 leu investit, am obținut 32 lei inapoi la o clinică medicală generală, în urma promovării unui singur serviciu, în final au existat 40 de persoane programate
Mai jos sunt rezultatele obținute doar printr-o singură campanie de generare de noi clienți:
  • 📉 Buget investit: 120,6 lei
  • 💲 Venituri obtinute: 3.950 lei
  • 👥 Persoane care s-au prezentat la programare: 40
  • 👥 Persoane care au anulat programarea: 18
Cum putem ajuta afacerea ta locală să obțină o expunere mai mare, mai mulți clienți și mai multe vânzări?

Nu suntem o agenție care știe să promoveze un business printr-o singură metodă, fiindcă orice afacere este diferită, așa că e nevoie să incluzi în strategia de marketing online mai multe metode de promovare, dar doar acelea care se potrivesc și care aduc rezultate în business-ul respectiv.

La One Way Agency, considerăm că e necesar să te folosești de cele mai eficiente canale de promovare, care aduc profitabilitate mare. Printre cele mai importante tactici sau metode folosite:

Google Ads

Răspundem la cererea existentă pentru a crește vânzările. Google Ads este una dintre cele mai rapide tactici de a crește numărul de clienți prin poziționarea serviciilor tale în topul rezultatelor pe Google, atunci când cineva le caută.

Facebook Ads

Ne adresam publicului potrivit și obținem clienți noi prin Facebook Ads. Ajungem rapid la persoanele interesate de serviciile tale, cream cerere pentru ceea ce oferi și obținem clienți potențiali pregătiți să cumpere.

Landing Pages

"Ai nevoie de un site ca să vinzi". Adevărul e că poți vinde și dacă ai un singur landing page prin care să evidențiezi beneficiile unui serviciu, fiind special conceput pentru a "împinge" utilizatorul să îți lase datele lui în vederea contactării pentru o primă discuție. Astfel, vei eficientiza procesul de marketing și vei economisi bani, deoarece nu trebuie să plătești un website întreg. Poți începe printr-un landing page prin care să validezi serviciile tale în online, iar ulterior te poți gândi la dezvoltarea unui website complet.

Messenger Marketing

Te-ai gândit cum ar fi să ai un agent de vânzări bine antrenat care să preia discuțiile automat cu potențialii clienți care abordează afacerea ta prin Facebook Messenger? Aici intră în scenă Messenger Bots sau ChatBots. Orice afacere poate avea un astfel de roboțel integrat cu pagina Facebook prin care poți construi automatizări. Folosim serviciul de Messenger ChatBots pentru a obține lead-uri calificate pentru afaceri locale.

Social Media Marketing

Comunicăm povestea brand-ului, stârnim credibilitate în serviciile tale, atragem persoane către brand și obținem clienți noi prin activitate constantă pe Social Media (Facebook, Instagram).
Cum putem ajuta afacerea ta locală să obțină o expunere mai mare, mai mulți clienți și mai multe vânzări?

Nu suntem o agenție care știe să promoveze un business printr-o singură metodă, fiindcă orice afacere este diferită, așa că e nevoie să incluzi în strategia de marketing online mai multe metode de promovare, dar doar acelea care se potrivesc și care aduc rezultate în business-ul respectiv.

La One Way Agency, considerăm că e necesar să te folosești de cele mai eficiente canale de promovare, care aduc profitabilitate mare. Printre cele mai importante tactici sau metode folosite:

Google Ads

Răspundem la cererea existentă pentru a crește vânzările. Google Ads este una dintre cele mai rapide tactici de a crește numărul de clienți prin poziționarea serviciilor tale în topul rezultatelor pe Google, atunci când cineva le caută.

Facebook Ads

Ne adresam publicului potrivit și obținem clienți noi prin Facebook Ads. Ajungem rapid la persoanele interesate de serviciile tale, cream cerere pentru ceea ce oferi și obținem clienți potențiali pregătiți să cumpere.

Landing Pages

"Ai nevoie de un site ca să vinzi". Adevărul e că poți vinde și dacă ai un singur landing page prin care să evidențiezi beneficiile unui serviciu, fiind special conceput pentru a "împinge" utilizatorul să îți lase datele lui în vederea contactării pentru o primă discuție. Astfel, vei eficientiza procesul de marketing și vei economisi bani, deoarece nu trebuie să plătești un website întreg. Poți începe printr-un landing page prin care să validezi serviciile tale în online, iar ulterior te poți gândi la dezvoltarea unui website complet.

Messenger Marketing

Te-ai gândit cum ar fi să ai un agent de vânzări bine antrenat care să preia discuțiile automat cu potențialii clienți care abordează afacerea ta prin Facebook Messenger? Aici intră în scenă Messenger Bots sau ChatBots. Orice afacere poate avea un astfel de roboțel integrat cu pagina Facebook prin care poți construi automatizări. Folosim serviciul de Messenger ChatBots pentru a obține lead-uri calificate pentru afaceri locale.

Social Media Marketing

Comunicăm povestea brand-ului, stârnim credibilitate în serviciile tale, atragem persoane către brand și obținem clienți noi prin activitate constantă pe Social Media (Facebook, Instagram).
Uite ce spun clienții pe care i-am ajutat să obțină mai mulți clienți cu ajutorul tacticilor de marketing online implementate de noi

Propunerea mea pentru tine:

Solicită o sesiune de 30-minute de consultanță!

Am decis să ghidăm antreprenorii sau managerii de marketing care vor mai mult de la mediul online, dar care nu au timpul necesar să învețe cum se face tot acest proces, pentru că cel mai probabil este nevoie de expertiza lor în alte arii ale business-ului.

Așadar, noi suntem dispuși să purtăm, gratuit, o discuție cu tine în care să încercăm să îți oferim cele mai bune sfaturi și să conturăm câteva idei de marketing online care să ajute afacerea ta să obțină noi clienți, dar în același timp să depistăm și breșele prin care pierzi potențiali clienți interesați de soluțiile tale.

Dacă ești la fel de hotărât ca și mine și te-ai gândit mereu că a venit momentul să ai o strategie de marketing online care să poziționeze brand-ul tău în mediul online, dar care să îți aducă și noi clienți, însă nu ai trecut la acțiune, acum mai ai încă o șansă.

De asemenea, nu spunem că știm formulă magică pentru afacerea ta pentru că nu există așa ceva. Vom pune la bătaie toate cunoștințele și expertiza noastră pentru a-ți oferi cele mai competente sfaturi.

Trebuie să știi de la început că pentru a avea rezultate în munca cu o agenție de marketing online este nevoie de dedicare și din partea ta și că lucrurile nu sunt făcute în totalitate doar de compania de publicitate online.

Deci, dacă ești pregătit să discutam despre ce oportunități de creștere există, alături de ce tactici de promovare online s-ar potrivit business-ului tau, pentru a obține mai mulți clienți plătitori, solicită apelul GRATUIT de consultanță.

Important: Avem un număr limitat de locuri pentru sesiunile de consultanță, tocmai pentru că vrem să ne concentrăm la maximum pe fiecare persoană în parte, pentru a ne asigura că îi oferim cele mai potrivite sfaturi și idei și pentru că timpul alocat este destul de mare.

Dacă apeși butonul de mai jos vei fi redirecționat către o pagină cu un formular pe care va trebui să-l completezi pentru a vedea dacă te califici pentru sesiunea de consultanță.

Pe aceeași pagină există mai multe detalii despre ce vom acoperi în cadrul discuției.