OW-Logo-White

Începe anul 2022 într-un mod PROFITABIL pentru clinica ta!

Creștem vizibilitatea clinicii și atragem noi pacienți prin cele mai eficiente metode de marketing!

Ajută mai mulți pacienți, fă-ți brandul clinicii mai cunoscut și extindeți clinica (sau numărul de clinici) la un alt nivel. Tu faci ce știi mai bine, iar noi ne ocupăm de marketing pentru tine! Află detalii în video! 👇

Și află cum poți obține mai mulți pacienți plătitori cu Planul Medical Marketing

Te salut,

Daca citesti aceste randuri, cel mai probabil esti proprietar al unei clinici medicale, manager responsabil de cresterea clinicii sau chiar medic care detine o clinica.

Am discutat cu aproape 100 de proprietari de clinici medicale din diferite domenii, iar randurile scrise in continuare sunt pe baza interactiunii cu acestia si nu doar din auzite.

Asadar, sa dezvolti o clinica medicala poate deveni o adevarata provocare la un moment dat.

Ai multe responsabilitati, precum identificarea medicilor colaboratori, alegerea asistentilor, achizitia de aparatura performanta pentru a-ti desfasura activitatea, plata chiriei si a salariilor …

… iar daca mai profesezi si ca medic in paralel, devine si mai dificil.

Întrebarea este:

🤔 Când mai ai timp să atragi și pacienți către clinica ta, pe care să îi ajuți, să le oferi servicii medicale de calitate, în așa fel încât să obții încasări pentru a susține toate cheltuielile?

Si bineînțeles, doar să susții cheltuielile nu este suficient, fiindcă scopul final ar fi să înregistrezi și profitul pe care îl dorești și pe care știi că îl meriți.

O clinica nu se poate dezvolta doar prin recomandari.

Daca inca citesti, poate si tu iti doresti unul din urmatoarele lucruri:

✅ Să-ți faci mai cunoscută clinica, pentru a avea atâți pacienți cât poți servi, chiar si dacă marești tarifele serviciilor

✅ Să obții mai mult timp, pentru a avea stilul de viata pe care ți-l dorești

✅ Să-ți extinzi clinica sau pentru a deschide alte locații sau pentru a-ți dezvolta portofoliul de servicii

✅ Să ai un business mai stabil și predictibil din punct de vedere financiar

✅ Să atragi medici buni care să accepte ofertele de colaborare

✅ Să achizitionezi aparatură performantă

✅ A forma un mediu de lucru motivant și satisfăcător pentru angajații clinicii

Problema este urmatoarea.

Clinica ta poate ajunge într-un punct în care are mereu aceiași clienți, sau foarte puțini sunt cei care vin din recomandările altora.

Asta înseamnă că afacerea ta ajunge la o stagnare, fapt care îți poate sabota planul de creștere și ar trebui să te mulțumești cu nivelul la care ești.

Recomandările nu sunt suficiente pentru a susține o clinică medicală, mai ales dacă ai de gând să o duci la următorul nivel.

Adevarul este urmatorul.

O mare parte din business-urile din industria medicală au nevoie de promovare constantă pentru a genera un flux de pacienți buni plătitori (nu doar cei care vin prin CAS), în ritm ascendent de la lună la lună, sau de la an la an.

Iata 3 situatii in care te poti afla:

Colaborezi deja cu o firmă de marketing, dar simți că lipsește ceva din marketing-ul clinicii tale și crezi că este loc de mai bine

Ai avut experiențe cu firme de marketing care nu ți-au adus rezultate satisfăcătoare din cauză că nu ți-au înțeles domeniul, dar în schimb făceau marketing și pentru alte domenii

Clinica ta abia se susține din recomandările venite de la alti clienți și te-ai săturat să mai depinzi de buna lor voință fiindca nu este suficient ca să iți poți extinde activitatea

Daca te regasesti in cel putin una dintre aceste situatii, solutiile gandite de noi s-ar putea sa te ajute.

Noi suntem One Way Agency, printre puținele agentii de marketing digital din țară, care are un departament intern dedicat exclusiv policlinicilor și clinicilor medicale.

Cum ar fi sa ai la dispozitie o echipa cu experienta in marketing online dobandita de pe urma altor colaborari cu clinici si cabinete medicale?

Cunoastem cat de important este sa delegi activitatile la care nu te pricepi in totalitate.

De aceea nu trebuie sa fii si om de marketing si doctor, proprietar de clinica sau specialist in domeniul medical, in acelasi timp.

Ne putem ocupa de identificarea celei mai potrivite strategii de marketing online, de implementarea reclamelor, toate cu scopul de a obtine mai multi clienti pentru clinica ta.

Uite câteva exemple:

✅ Am influențat succesul unui cabinet de recuperare medicală, în așa fel încât s-a mutat într-un spațiu de 3x mai mare, trecând de la statutul de cabinet la cel de clinică, reușind să-și mărească în același timp și portofoliul de servicii, alături de noi specialiști care s-au alăturat echipei

✅ Am ajutat o clinică medicală să domine piața în care activează, cu ajutorul unui serviciu medical, în așa fel încât a fost necesar să cheme medicul specialist de 3 ori pe săptămână pentru consultații (inițial era chemat doar o dată pe săptămână)

Iar dacă vorbim efectiv de cereri de programări, îți prezint câteva rezultate obținute în ultimele luni:

Exemplul 1

Campanii prin Facebook & Google Ads
Obiectiv: generare de clienti potentiali

690 cereri de programari la un centru medical, la specialitati precum:

  • Cardiologie
  • Fizioterapie
  • Kinetoterapie
  • Terapii laser
  • Ecografii de specialitate

Exemplul 2

Campanii prin Facebook & Google Ads
Obiectiv: generare de clienti potentiali

286 cereri de programări la o clinică oftalmologică, la specialități precum:

  • Consult oftalmologic
  • Extractie corp strain
  • Consultatie cu comanda de ochelari
  • Examen OCT
  • Consult glaucom

Exemplul 3

Campanii prin Facebook Ads
Obiectiv: generare de clienti potentiali

281 cereri de programări la o clinică de înfrumusețare, la servicii pentru:

  • anti-imbatranire,
  • epilare definitiva
  • remodelare corporala
  • oxigenare hiperbara
Cu ce tipuri de companii din domeniul medical lucram:

Policlinici
private

Centre de recuperare medicala

Clinici
dentare

Clinici
oftalmologice

Clinici de
înfrumusețare

Clinici medicale de specialitate

Ce rezultate poti obtine cu Planul Medical Marketing?
  • Obtii mai multi pacienti si clienti, fara sa fie nevoie sa incepi cu sume mari de bani. Ne concentram pe rentabilitatea investitiei, pentru a putea creste in mod progresiv bugetele de reclame, doar atunci cand este cazul

  • Ai mai mult timp liber pentru tine, familia ta si activitatile care te fac fericit, deoarece poti in sfarsit sa delegi anumite sarcini, fiindca ai o strategie de marketing online ce iti aduce clienti noi in mod constant si predictibil

  • Nu iti mai bati capul cu probleme de genul “cum fac sa atrag alti pacienti si clienti catre clinica mea?”, chiar daca numarul actual de clienti te satisface, poate ca vrei mai multi pentru a scala business-ul

  • Elimini stresul cauzat de existenta posibilitatii ca numarul de clienti sa scada, deoarece ramai prezent in mintea consumatorilor si ai o serie de tactici de marketing online care sa iti aduca mereu clienti noi platitori

  • Iti faci clinica medicala cunoscuta in fata a zeci si sute de mii de oameni, care chiar daca nu vor apela acum la serviciile tale, o vor face peste ceva vreme

  • Cresti reputatia brand-ului, iar oamenii vor capata mai multa incredere in clinica sau cabinetul tau, care in timp se va concretiza in profituri mai mari

Solutii de marketing online specifice si personalizate pentru clinica ta medicala

Publicitate prin
Google

Răspundem la cererea existentă pentru a crește vânzările. Google Ads este una dintre cele mai rapide tactici de a crește numărul de clienți prin poziționarea serviciilor tale în topul rezultatelor pe Google, atunci când cineva le caută.

Publicitate prin Facebook

Ne adresam publicului potrivit și obținem clienți noi prin Facebook Ads. Ajungem rapid la persoanele interesate de serviciile tale, cream cerere pentru ceea ce oferi și obținem clienți potențiali pregătiți să cumpere.

Social Media Marketing

Educăm publicul țintă, construim o legătură cu el și poziționăm brand-ul clinicii tale ca o autoritate în domeniu, pentru a face mai ușor drumul de la persoană străină la pacient plătitor, pentru consultațiile sau tratamentele medicale oferite.

Pagini
de Vanzare

Salvează banii irosiți pe un website printr-o pagina de vânzare persuasivă, special concepută pentru a "împinge" utilizatorul să îți lase datele lui în vederea contactării pentru o primă discuție, fără alte distrageri.
Pagini de vanzare pregatite sa genereze noi cereri de programari pentru cele mai cautate servicii medicale pe care clinica ta le ofera
Salvează banii irosiți pe un website printr-o pagina de vânzare persuasivă, special concepută pentru a “împinge” utilizatorul să îți lase datele lui în vederea contactării pentru o primă discuție, fără alte distrageri.
Ești pe mâini bune! Companii din industria medicala cu care am colaborat:
Câteva exemple de campanii reușite:

Poziționare mai bună pe piața locală și creștere în numărul de programări prin campanii de generare de clienți potențiali

Nișă: clinică de înfrumusețare

  • 📉 Buget investit: 6752 lei
  • 💲 Valoare serviciu promovat: 150 lei – 2500 lei cu posibilitate de up-sell la locație către alte servicii de valori similare
  • 👥 Cereri de programare: 281

Creșterea notorietății si a încasărilor cu 40%, în urma unor campanii de generare de clienți potențiali

Nișă: centru medical cu specialități multiple

  • 📉 Buget investit: 6276 lei
  • 💲 Valoare serviciu promovat: 230 – 500 lei cu posibilitate de up-sell la locatie catre servicii si scheme de tratament personalizate cu valori de peste 500 lei
  • 👥 Cereri de programare: 619

Creștere în numărul de apeluri și solicitări de programare prin răspunderea la cererea existentă în piață

Nișă: clinică medicală

  • 📉 Buget investit: 5570 lei
  • 💲 Valoare servicii promovat: 250 – 500 lei cu posibilitate de up-sell la locație către alte servicii și tratamente
Câteva exemple de campanii online reușite:

Poziționare mai bună pe piața locală și creștere în numărul de programări prin campanii de generare de clienți potențiali

Nișă: clinică de înfrumusețare

  • 📉 Buget investit: 6752 lei
  • 💲 Valoare serviciu promovat: 150 lei – 2500 lei cu posibilitate de up-sell la locație către alte servicii de valori similare
  • 👥 Cereri de programare: 281

Creșterea notorietății si a încasărilor cu 40%, în urma unor campanii de generare de clienți potențiali

Nișă: centru medical cu specialități multiple

  • 📉 Buget investit: 6276 lei
  • 💲 Valoare serviciu promovat: 230 – 500 lei cu posibilitate de up-sell la locatie catre servicii si scheme de tratament personalizate cu valori de peste 500 lei
  • 👥 Cereri de programare: 619

Creștere în numărul de apeluri și solicitări de programare prin răspunderea la cererea existentă în piață

Nișă: clinică medicală

  • 📉 Buget investit: 5570 lei
  • 💲 Valoare servicii promovat: 250 – 500 lei cu posibilitate de up-sell la locație către alte servicii și tratamente
Ce spun clientii la care am implementat Planul Medical Marketing
Loredana Dorea photo

Loredana Dorea

Owner CentrumGym (Centru medical)
Ne-a placut la One Way Agency rapiditatea prin care au inteles activitatea noastra si modul profesionist in care au conceput reclamele. Cel mai mare beneficiu obtinut in urma colaborarii a fost cresterea numarului de pacienti cu aproximativ 40% datorita activitatilor de promovare online. Seriozitatea cu care isi fac treaba, este un alt avantaj. Recomandam!
Catalina Marchis photo

Catalina Marchis

Owner PhysioKinesis (Centru de recuperare medicala)
În dorința de a ne face cât mai cunoscuți, de a împărtăși cât mai multor persoane serviciile pe care noi le oferim, ne-am atins și un alt obiectiv: un număr mult mai mare de pacienți și automat încasări mai mari cu ajutorul acțiunilor de marketing online implementate de One Way Agency. Apreciez discuțiile scurte și la obiect pe care le am cu echipa și faptul că găsim împreună soluții rapide.
Raluca Cruceanu photo

Raluca Cruceanu

DentiService Bucuresti
Scopul începerii colaborării a fost de a crește numărul de programări pentru clinica stomatologică. Beneficiul principal adus de reclamele publicitare a fost partea de up-sell. Astfel, am reușit să transform minim 50% din pacienții programați în urma campaniilor, în clienți recurenți. Am apreciat faptul că au tratat specific fiecare serviciu în parte și l-au promovat separat. Mi-a placut și promptitudinea de care au dat dovada și de faptul că au fost mereu la curent cu modificările din domeniul marketing-ului.
Andrei Stoian photo

Andrei Stoian

Manager Clinica Sf. Maria Bacau (Policlinica privata)
Colaboram deja de cateva luni cu One Way Agency, fiind responsabili de partea de marketing online a clinicii Sfanta Maria din Bacau. Vreau sa spun ca, pe langa rapiditatea prin care implementeaza campaniile de promovare si comunicarea proactiva bazata pe sugestii, strategiile aduc si rezultate. Astfel, bugetul investit in reclama platita din mediul online ajuta la atragerea de noi pacienti spre clinica, lucru care ne ofera posibilitatea sa ajutam din ce in ce mai multe persoane care au nevoie de serviciile noastre. Consideram aceasta agentie un partener pe termen lung. 👏👏
Sorana Cezara Clocoțan photo

Sorana Cezara Clocoțan

Manager DermaConcept & VizualMed
Companiile cu care am lucrat anterior livrau informatia spre un segment de public pe care nu neaparat ca nu il doream dar era oarecum sub nivelul serviciilor noastre, datorita limbajului folosit in reclame. Sunt multumita pe deplin de felul in care colaboram, in principal de felul in care sunt structurate campaniile, cum ajunge informatia la mine pentru verificare si bineinteles timpul in care deciziile noastre se concretizeaza. Avantaj principal: multi clienti noi. Avantaj secundar: vizibilitate mai mare in mediul online. De altfel apreciez ca nu mai am nici o treaba pe partea de marketing, fiindca stiu ca voi sunteti intotdeauna acolo!
Solicită acum 15-minute de consultanță gratuită!

Doresti si tu sa ai astfel de rezultate sau chiar mai bune, pentru clinica sau cabinetele tale? Completeaza mini-formularul cu datele tale, ca sa te contacteze unul dintre consultantii nostri pentru a-ti oferi mai multe detalii despre cum te poate ajuta Planul Medical Marketing 👇

Sesiunile de consultanta sunt limitate in functie de locurile libere din luna curenta si nu garantam ca vor mai fi disponibile pentru mult timp.

    Ce tip de clinica reprezinti?
    Care este bugetul lunar de reclame?*
    In ce interval orar doresti sa te contactam?*